·٠•●♥دخمل خوب ♥●•٠·

h+ome | E+mail| D+esign | p+rofile

هیچ کی رو دوست ندارم جز اون که رفت از اینجا بدونِ اون شکستم تنها شدم تو دنیا گفته بودم نمی شه بدونِ اون بمونم ببین حالا که رفته هر روز دارم می میرم نگاهِ آخرِ اون دلِ منو سوزوندش همون نگاهِ آخر هزار تا غم آوردش بد جوری کم آوردم میونه این همه غم این همه غم تو اینجا برای من شده سم * * * چیزی برام نمونده به جز دلی شکسته دلی که رو به خنده هنوز دراشو بسته کاش کی می شد بمونه کنارِ من همیشه زندگی توی دنیا بدونِ اون نمی شه وقتی که اینجا بودش خوشی کنارِ من بود مثل حالا دل من اسیر غم ها نبود حالا منم تو دنیا یه بی صدا و خسته کنارِ غم نشستم با دست و پای بسته رفتیو تنها موندم از غصه هام سرودم برای تو نوشتم به یاد تو بمونم دل به کسی نبستم همون بودم که هستم تنها و دل شکسته کنارِ غم نشستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






»
farzaneh